صوتی

آقای خامنه ای، این کابوس بنی صدر دست از سر شما بر نمیدارد - رادیو عصر جدید

از میزان گستاخی آقای خامنه ای در دروغ گفتن واقعا حیرت کردم  چون بعد از کودتا ، از این آقا میپرسند ، اینکه بنی صدر می گوید که قرار بوده هیئنت نمایندگی غیر متعهد ها بیایند و جواب صدام حسین را بیاورند و جنگ تمام بشود ، این چیست ،او گفت اصلا همچین خبری نبود، حالا اگر این سند ها نبودند و این نامه نگاری ها به آقای خمینی نبود که تشریح شد.

در حالیکه شورای عالی دفاع به اتفاق آرا تصویب کرده بود ولی بعد رفتند پیش آقای خمینی و به او گفتند که اگر بنی صدر جنگ را تمام کند شما هم دیگر حریفش نخواهی شد.کودتا کردند و جنگ را به مدت هشت یال ادامه دادند برای اینکه این رژیم ولایت مطلقه فقیه را تثبیت بشود، آنجوری که آقای محسن رضایی ودیگران گفتند.

کودتایی  را که میتوانستند یک هفته به تاخیر بیاندازند که جنگ تمام بشود ، بعد هم که خودم گفته بودم نمی مانم ، اختیاجی هم نبود که بنی صدر بشود کابوس اینها ، هنوز هم هست و تا وقتی هم که این ولایت مطلقه شرش را از ایران نکند، این کابوس خواهد ماند.

آقای خامنه ای هرچه میخواهی دل تنگت بگو.این کابوس بنی صدر دست از سر شما بر نمیدارد چون ما بر حق ایستاده ایم و شما بر زور ، حق بر زور غلبه می کند ، چه بخواهی و چه بخواهی ... مصاحبه رادیو عصر جدید با ابوالحسن بنی صدر. جمعه ۳ تیر ۹۶

 

فایل صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter