صوتی

بنی‌صدر: عملیات تروریستی تهران، مائده ای آسمانی برای خامنه‌ای است! رادیو عصر جدید

سخنان آقای خامنه­ای، نشان می­دهد که آنچه که از روی یادداشت می­گوید، نظم و انضباط دارد، ولی وقتی که می­خواهد آنها را توضیح بدهد، رشته سخنانش، گسیخته می­شود و معلوم می شود که واقعا کنترل خود را از دست داده است.

۱۷ نفر کشته و ۴۲ نفر زخمی شدند، بنابر همان قرآن، «اگر یک بیگناه کشته شود، تمام بشریت کشته شده»، پس بشریت را ۱۷ بار کشته­اند، به این می­گویید "ترقه­بازی"؟! در کله این آدم، انسان و حیاتش، قیمتی ندارد! فرض کنیم که می­خواهید ضعف سپاه را بپوشانید، اصلا فکر کردید، چه می­گویید؟ و در چه مقامی، می­گویید "ترقه­بازی"؟! قطعا نمی­دانید چون بعدش تسلیت گفتید، پس ترقه­بازی نبوده! هم می­خواست ترسش را بپوشاند و هم موقعیت را تشخیص نداده که چه حرفی باید زد.

مقابله با حمله تروریستی در مجلس که حفاظتش با سپاه بوده، ۵ ساعت طول کشید. خبری می­گفت که واحدهای تیپ ۶۵ نوهد، در همان لحظه اول، اعلام آمادگی کردند، ولی موافقت نشده، و بعد از طولانی شدن قضیه، موافقت شده. از اینجا به بعد، دو اطلاع هست؛ یکی می­گوید که افراد این تیپ، ظرف ۱۰ دقیقه، مساله را حل کردند، دیگری می­گوید که با هم عملیات کردند. پس ممکن بود که مساله زودتر حل شود. طولانی شدن عملیات، ضعف مدعیانی را می­رساند که می­گفتند: «ایران، جزیره ثبات است».

آقای خامنه­ای می­داند که اگر فضا بسته نشود، این رژیم، محکوم به رفتن است، و باید جای خود را به یک دولت حقوقمدار بدهد. از این دید که بنگریم، عملیات تروریستی در تهران، برای آقای خامنه­ای و حزب سیاسی مسلح، مائده­ای آسمانی است، چون امکان می­دهد که فضا، بسته شود. مردم ایران، هوشیار باشید؛ وقتی که از "اگر حوادث سال ۶۰ تکرار شود ...." می گوید، منظورش، بستن فضا است، وقتی هم که از "آتش به اختیار" می­گوید، در واقع قصد تحمیل مدار بسته خشونت به جامعه را دارد.

   فایل صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter