صوتی

مصاحبه رادیو فرانسه با آقای بنی صدر

مستبد ها بسیار دیر باور میشوند. مثلا آقای خمینی می گفت هیچ کس به ایران حمله نخواهد کرد. عراقیها به ایران حمله کردند.

آقای صدام مطلقا حاضر نبود حتی باور باور کند که به عراق حمله خواهد شد . حتی به او میگفتند که آمریکا این همه نیرو وارد کویت کردند. می گفت نه.

این آقای خامنه ای هم باور نمیکرد که این بحران اتمی کار ایشان را به نرمش قهرمانانه بکشاند ، تازگی نوار آقای هاشمی رفسنجانی منتشر شد که میگوید که چه برنامه ای برای ایران بوده که آقای خامنه ای مجبور شد جام زهر نرمش قهرمانانه را سر بکشد.

حالا آقای ترامپ رفته عربستان و اسرائیل و صحه گذاشته بر اتحاد این دو کشور وآمریکا را آورده پشتش ، حالا آقای خامنه ای جیغ بنفش می کشد . خوب دیده.

شما توجه بکنید که یک کشوری که چندین سیاست خارجی دارد ، خود این آقا این حرفها را میزنه . آن پاسدار میگه که ما سومین شهرموشکی را داریم راه می اندازیم . آقای روحانی سعی میکنه بلکه یکجوری این تنشها را کاهش بده . خوب این دنیا چگونه نگاه خواهد کرد به همچین کشوری . مردم ایران چه بهایی باید بپردازند برای همچین وضعیتی ، آقای روحانی به مردم ایران راست نگفته . باید حقیقت را میگفت که این سیاست خارجی چیزی در اختیار حکومت نیست چون خطوط اصلی را آقای خامنه ای تائین میکند و... مصاحبه رادیو فرانسه با ابوالحسن بنی صدر

فایل صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter