صوتی

چرایی عدم هماهنگی ولایت مطلقه فقیه با جمهوریت : مصاحبه رادیو عصر جدید

آقای ولایت مطلقه مسئله می سازه ، آقای رئیس جمهور باید مسئله حل کنه ، آقای ولایت مطلقه باید پاسدار قدرت باشه ،آقای رئیس جمهور باید به مردم جوابگو باشه ،

آقای خامنه ای از ترس اینکه رئیس جمهور او را بی محل کنه در اموراو مداخله میکنه که این وزیرباشه و آن وزیر نباشه  این برود وآن بیاید ،از روز اول هم آقای خمینی هم همین کار را با من شروع کرد بعد با بعدی هم همین کار را کرد و بعد هم آقای خامنه ای همین رویه را ادامه میده.

این تضاد ولایت مطلقه فقیه با جمهوریت آشتی ناپذیر است مگر اینکه این مقام ریاست جمهوری حذف شود چون آقای خامنه ای صحبت از حکوکت اسلامی فرمودند که اگر معنایش این باشد که این مقام را بردارند و او بشود اولی و همه کاره که آن موقع تضاد با خودش میشه چون یکدفعه بعنوان متصدی امور دولت باید که مسائلی را حل کنه و یکدفعه بعنوان تجسم قدرت مسئله بسازه ،همه استبدادهای فراگیر اینجوری از پا در آمدند برای اینکه این تضاد حل نمیشه تا انحلال آن قدرت .

یکی از مسئله هایی که این آقای تجسم قدرت و در واقع آلت قدرت ساخته این مسئله بحران در منطقه است که البته در این بحران سازی تنها نیست .

از روز اول هشدار دادم و عرض کردم که آقا اینکه اسمش را گذاشتید برجام یعنی این قرارداد اسارت بار ،این اولا مسایل اقتصادی را حل نمیکند برای اینکه عوامل ایجاد کننده بحران اقتصادی کشور این بحران اتمی نبوده بحران اتمی سبب تشدید شده ،آن عوامل در درون ایرانند  باید اقتصاد مصرف محور و رانت محور را برداشت و جایش اقتصاد تولید محور که آن هم محتاج این است که اول از همه این ولایت مطلقه نباشد.

باز من عرض کرده بودم که این بحران سوم تمام نشده بحران چهارم شروع شده . حالا میگویند که کشته های ایران در جنگ سوریه 1200 نفر شده و... مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر. جمعه ۲۴ اردیبهشت۱۳۹۵

 

 

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter