صوتی

رادیو عصر جدید - «اطلاعات دقیق درباره "مهندسی 7 مرحله ای انتخابات آتی"» از زبان بنی صدر 94-11-30=

بنی صدر: وقتی آقای خامنه ای میگوید رای بدهید واجب است  رای ندهید حرام است  این خود انکار رای است .

 

برای شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

این در واقع خودش میگوید که رای ندهی یعنی اینکه یک بدیل دیگری قائل می شوید ،ایجاد میکنید که آن ولایت جمهور مردم است ، وقتی یک آدمی مدعی شد که بر مردم ولایت مطلقه دارد یعنی قدرت دارد بر مردم ، قدرت دارد بر مردم یعنی چه . یعنی قدرت ایشان حاکم است بر حقوقی که مردم دارند ، مردم حق زندگی دارند اگر آقای رهبر لازم دید  مصلحت دید که کسی برای خاطر هدفی که ایشان معین میکند کشته بشود آن از حق حیات خودش محرومه، اگر نکند خلاف تکلیف شرعی کرده  کار حرام کرده وباید کشته شود این معنایش اینه که قدرت بر حق مقدم و مسلط است ، حالا در مقیاس خود حق که به مسئله نگاه کنیم حق مطلق خداست  ولایت مطلقه فقیه یعنی اینکه حاکمیت آقای خامنه ای بر خدا هم مقدمه و هم مسلطه و این کفره  انکار خداست .این بدیل .این آلتر ناتیو .

چون بعضی گفتند به اینکه آنهایی که میگویند تحریم بدیل ملموسی ارائه نمیدهند  بابا مردم این بدیل خود شما هستید . وقتی میخواهی رای ندید .یعنی که آن ولایت مطلقه انکار خدا را  انکار دین را که مایه فساد دین و دنیا شده را که ۳۵ سال هم تجربه کردید ،این یعنی نه ،ولایت جمهور مردم یعنی بله  این میشود بدیل  اما اگر رفتی پای صندوق یعنی انکار میکنی حق خودت را  انکار میکنی بدیل را و محکوم میکنی خودت را در زندگی در این رژیم تا وقتیکه بکلی این کشور از بین برود.

آخر شما مردم چطوری این تحقیر ها را می پذیرید.

میگویند آقای روحانی انتخابات را انجام میدهد و تقلب نمیشود  خوب خود این آقا محصول مهندسی انتخابات است  مگر آقای خاتمی که اصلاح طلب تشریف داشتند و انتخابات کردند  آقای احمدی نژاد رئیس جمهور نشد  آن مجلس کذایی انتخاب نشد . شد دیگه ، آن آقای ذولقدر آمد و گفت که ما با یک مهندسی پیچیده احمدی نژاد را کردیم رئیس جمهور و این در حکومت آقای خاتمی بود و شما مردم اینها را دیدید و باز این دروغها را میشنوید و میگویید به به . چه چه ...مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر .جمعه ۳۰/۱۱/۹۴


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter