صوتی

رادیو عصر جدید - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ بنی صدر: ۲ نوع مهندسی برای انتخاباتهای آتی، در جریان است

                                                              

بنی صدر: ۲ نوع مهندسی برای انتخاباتهای آتی، در جریان است

آقای خامنه ای میگوید من گفتم مخالف نظام برود رای بدهد اما نگفتم مخالف نظام برود مجلس ، خوب وقتی یکی ولایت مطلقه را قبول ندارد  بره بشما رای بده که شما را قبول دارد، خوب این چه جور رای است ، این رای بحساب نیست . رای ناشی میشود از حق  شما اول از او سلب حق می کنی بعد میگویی برو رای بده .

میگویند دوازده هزار نفر نامزد شدند که از این تعداد هشت هزارو پانصد نفر را رد کردند که اینها التزام به اسلام و ولایت مطلقه ندارند ، خوب این هفتاد در صده  این دستگاهی که ناظر بر انتخابات است ونظارت استصوابی هم میکند  خود تصدیق میکند که ۷۰ درصد از کسانی که در خود این رژیم هستند مخالف ولایت فقیه و اسلام زور مدار این آقایان هستند ، خوب حالا این معرف چند در صد آن جامعه میشود . اقلا ۹۰د رصد و این یک اعتراف خیلی صریحی است . حالا حرف این است که این ۹۰ درصد چرا روی حق خود نمی ایستند ، بروند به حاکمیت یک اقلیت کوچک که زور میگویند و حق مردم را قصب می کنند رای بدهند .
 واقعیت این است که اینها از اول انقلاب و در همان انتخابات اول ریاست جمهوری حدود چهار تا پنج در صد رای داشتند و الان هم اگر انتخابات بشود همین رای را هم ندارند   ، اینها میخواهند به زور بر ۹۵ در صد مردم حکومت کنند94-11-02

 

برای شنیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter