صوتی

مصاحبه رادیو عصر جدید - اظهارات آقای خامنه ای در رابطه با روحانی و برجام

 

 

تاریخ انتشار 17 مهر1394

 

زمانیکه گفتگوهای محرمانه در مسقط انجام می گرفته آقای خامنه ای میگفت که گفتگو با آمریکا ممنوع . بعد که قضیه از پرده بیرون افتاد  گفت من نمیگویم که مذاکره نکنید من میگویم بد بینم . یعنی از سر خودش باز کرد. حال اینکه بنابر این قانون اساسی قلابی تعیین خطوط سیاست خارجی با این آقا ست . خوب شما اگر موافق نیستی چگونه این گفتگوها انجام گرفت و میگیرد. شما نمیتوانید بگویید مذاکره بکنید اما من موافق نیستم یا من خوشبین نیستم چون تصمیم و تعیین خطوط با شماست.

این رژیم بدون دشمن و بدون بحران نمیتواند زندگی کند. حالا فرض میکنیم که رابطه با آمریکا عادی شد. این آدم که هی دشمن دشمن میکنه. حالا خودش هم صراحتا میگوید که منظورم آمریکاست . این دشمن را با کی جانشین کنه . اگر جانشین نکنه این سرکوبها و این ویرانگریها و این فسادها واین جنایتها واین خیانتها را چگونه توضیح بده و توجیح کنه ؟

حق با آنها بود که از روز نخست . قبل از اینکه توافق وین انجام بگیره حتی قبل از اینکه آقای روحانی در انتخابات مهندسی شده رئیس جمهور بشود گفتند که آقای خامنه ای میخواهد مسئله اتمی به ترتیبی حل شود که دست ایشان از زیر سنگ تحریمها رها بگردد بدون اینکه این ستیز ظاهری با آمریکا از میان برخیزد و جایش را بدهد به رابطه عادی.

حالا در حالی که ایشان میگوید گفتگو با آمریکا ممنوع است.در ظاهر یک تو دهنی میزند به آقای روحانی و آقای ظریف و خصوصا آقای هاشمی رفسنجانی .

آقای فروغی گفته بود که ایران کشور بدون ملت است . دوباره تکرار میکنم . گوشها را باز کنید . ایران کشور بدون ملت است .

بر همین مبنا هم استبداد رضاخانی شکل گرفت و بر همین مبنی هم نظریه ولایت فقیه که بنابر آن نظریه ملت وجود ندارد و بعنوان تصمیم گیرنده نیست... درمصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر

جمعه 17 مهر  1394

 

برای شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter