صوتی

مصاحبه رادیو عصر جدید : تحریمها و عواقب آن و سخنان آدام زوبین درباره ایران

رادیو عصر جدید 94/06/27: آقای بنی صدر، به گفته آدام زوبین "حتی الان، همانطوری که خود را برای تعلیق تحریم‌های ثانویه هسته‌ای در ازای پایبندی ایران به عمل به تعهداتش در توافق آماده می‌کنیم، همزمان تحریم‌هایی که در چارچوب این توافق نیستند را تقویت خواهیم کرد . به گفته آقای زوبین تحریم‌هایی که باقی می‌مانند، شامل تحریم‌های مربوط به نقض حقوق بشر، تحریم فرماندهان ارشد سپاه و نیروی قدس، گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان و همچنین برخی عوامل و متحدان تهران در سوریه، عراق، یمن و غزه هستند . وی در بخشی از سخنان خود گفت اگر هر کدام از بانک‌های ایران که بر اساس توافق ۲۳ تیر ماه از فهرست تحریم‌ها خارج شوند، از حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران حمایت کنند، مجددا تحت تحریم قرار خواهند گرفت.."

سوال 1- آقای بنی صدر. شما ویفرمایید توافق بد است چون حاکمیت ملی ما را خدشه دار کرده است . آیا حاکمیت ملی وجود داشت که خدشه دار شد .

وقتی توافقی بین زیر سلطه و سلطه گر اتفاق می افتد نتیجه ای جز تسلیم وجود دارد. آگر با خواسته های قدرت تمکین نمی کردند توافقی اتفاق می افتاد؟

سوال 2- شما در دوجلسه راحع به اینکه ایران به قدرتهای خارجی  نزدیک به هشتاد تعهد داده قبول ولی به این امر عنایت نفرمودید که در مقابلش چه چیزهایی بدست آوردیم.

مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر. جمعه 27 شهریور

 

 

 

برای شنیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter