صوتی

پویایی ضعف ها در رژیم ولایت مطلقۀ فقیه، مصاحبۀ رادیو عصر جدید با ابوالحسن بنی صدر

 

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

جهت دیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 

ابوالحسن بنی صدر:-  اینکه آقای زم را از فرانسه با فریب، نه یک فریب ساده، فریب با استفاده از اعتمادی که باورمندان به مقام مرجعیت دارند– به نام دفتر آقای سیستانی این شخص را کشاندند به عراق و در آنجا دزدیدند-، و به ایران بردند.، دولت عراق مسئول است، رژیم ولایت مطلقه مسئول است،. آقای سیستانی و دفتر ایشان به صرف اینکه بگویند که با همچین شخصی از آن دفتر ارتباطی گرفته نشده، رفع مسئولیت نمی کند، بلحاظی که با استفاده از مقام امن مرجعیت، این شخص را فریب دادند. اقل کار، اعتراض  به این سوء استفاده است. این کار را که می تواند بکند.
- این رژیم، یک رژیم کاملا فاقد قانون است ، چیزی جز زور و فساد در او نیست، اگر خامنه ای بمیرد، آن حزب سیاسی مسلح ، یعنی سپاه پاسداران مافیاهای نظامی- مالی و این آلت فعل هایی که در مجلس خبرگان جمع شده اند، جانشین اورا معین خواهند کرد. در حالیکه انقلاب برای این شد که کشور، از آن ساختار استبدادی که یکی از پایه هایش سلطنت استبدادی بود، برهد ، در حالی که دوباره این پایه، برقرار شده است. این رژیم ،مطلقاً قابل اصلاح نیست.
- شما نسل امروز اینها را ببینید و قدر بدانید. با وضعیتی که در منطقه  پدید آمده، این ضعف ها روز افزون است، ویرانی بر ویرانی می افزاید، وقتی تکان نخورید و عمل نکنید و به بدیل استقلال و آزادی روی نیاورید و حقوق خویش را نشناسید و به این  حقوق عمل نکنید و رابطه های خود را با هم با حقوق تنظیم نکنید، ایران ویران می شود ...

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter