صوتی

شرایط جدید ایران با فعال سازی مکانیسم ماشه، و پیمان‌ های صلح با اسرائیل، مصاحبۀ رادیو عصر جدید

 

جهت دیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

ابوالحسن بنی صدر: رژیم ایران آغازگر روابط با اسرائیل بوده است!
اسرائیل در مرزهای جنوبی ما مستقر شده است. با توجه به اینکه در کشور آذربایجان هم حضور دارد، وضعیت جدیدی  از لحاظ امنیت ملی ایجاد می کند که مخاطره آمیز است.
حالا مثل اینکه رژیم ولایت فقیه، نه رئیس جمهور دارد، و نه وزیر خارجه، سپاه پاسدار موضع می گیرد و تهدید می کند که چنین و چنان خواهیم کرد. در حالیکه رژیم ایران، آغازگر روابط با اسرائیل بوده است. خوب در این دنیا، کی از شما می پذیرد که به امارات و بحرین اعتراض کنید که شما چرا رفتید با اسرائیل روابط را عادی می کنید؟
شما هر چه که لازمۀ سلطه اسرائیل بر منطقه بود، کرده اید و می کنید.
همانقدر که آل سعود و شیخ های خلیج فارس علاقه مندند که این آقای ترامپ دوباره به ریاست جمهوری انتخاب بشود، آنهایی هم که در رژیم، از این تحریم ها میلیارد میلیارد به جیب زدند، البته آنها هم چنین می خواهند.
نمایندۀ تهران و مشاور آقای خامنه ای در مجلس گفت که ٢٠ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا چی شد.
طرف آمریکایی می گوید که از روز یکشنبه به بعد، هرکس تحریم های بین المللی را نقض کند، او را تحریم می کنیم، خوب امریکا توانایی این را دارد. بعد آقای روحانی می گوید، من پیشاپیش این پیروزی را تبریک می گویم! آقای روحانی این پیروزی چیست که شما تبریک می گویید؟ شما به چه چیز تبریک می گویید؟
درست در دمادم این روز موعود، دستگاه قضائی تحت ریاست یک جانی تاریخی، یعنی آقای رئیسی، یک جوان ورزشکار را اعدام می کند و حالا هم آمده و می گوید که آنقدر قضات متفاوت این پرونده را زیر و رو کردند که احتمال اشتباه اصلا نیست! در حالیکه همه می دانند که گناه اصلی این جوان پاره کردن عکس آقای خامنه ای بود.
این رژیم برای موجودیت ایران خطرناک شده و من تعجب می کنم از شما پاسداران، از شما ارتشی ها، از شما روحانی ها. آخر شما هیچ به این واقعیت ها اندیشیده اید؟

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter