نوشتار

پیام ابوالحسن بنی‌ صدر در پی اعتراف سپاه پاسداران به سرنگون سازی هواپیمای مسافربری اوکراینی و مسئولیت‌ ناپذیری خامنه‌ ای/ ‎آیا تسلایی وجود دارد؟

 

جهت شنیدن پیام لطفا اینجا را کلیک کنید

 

ابوالحسن بنی صدر: آیا تسلایی وجود دارد؟
 
وقتی دولتی، ساختاری مرگ‌ آفرین و ویرانگر دارد، از ساختن ناتوان و بر مرگ و ویرانگری تا بخواهی توانا می‌ شود. به دروغگویی حقارت‌ آور و به زندگی در حقارت، معتاد می‌ گردد.
 
ساقط‌ کردن هواپیمای مسافربری با موشک و مرتب دروغ گفتن و سرانجام، در کمال حقارت، اعتراف کردن، ناشی از ساختار رژیم ولایت مطلقه فقیه است. «رهبر» نماد حقارت است. چرا که در مقام فرماندۀ کل قوا، بجای گفتن حقیقت، دم فرو می‌ بندد و اعلام حقیقت را بر عهدۀ «رئیس جمهوری» می‌‌ نهد.
 
ساقط کردن هواپیما، وقتی غیر عمد است، جنایتِ غیر عمد است، اما وقتی، با گفتن مکرر دروغ، کتمان می‌ شود، جنایت به عمد می‌ شود. دروغ جنایتی بزرگ است و وقتی به قصد پوشاندنِ جنایت غیر عمد، گفته می‌ شود، ملتی را که شهروندان خود را به شیوه‌ ای چنان جان خراش، از دست داده‌ است، در نظر جهانیان بی‌ وقر می‌‌ کند. زیرا ملتی جلوه می‌ کند که در نظرش، حیات انسان، ارزش ندارد و راحت می‌ شود به او دروغ گفت.
 
و قرار خامنه‌ ای بر «انتقام سخت» بود. اما سپاه تحت فرمان ولایت مطلقه فقیه، بیشترین مراقبت را بعمل آورد تا موشک هایش خون از دماغ یک امریکایی، جاری نکنند، در عوض، جان مسافران بی‌ گناه هواپیمای مسافربری را بستانند.
 
وقتی خود تسلا نمی‌ یابم، چگونه می‌ توانم به شما خانواده‌ ها و به شما مردم ایران تسلا دهم؟ راستی این است که یک تسلا وجود دارد و آن از میان برداشتن ساختار مرگ‌ آفرین و ویران‌ گر دولت است.

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter