صوتی

رادیو عصر جدید - بودجه ۹۸ آقای روحانی ، ویرانی بر ویرانی و فقر بر فقر می افزاید

بنی صدر: بودجه ۹۸ آقای روحانی ،فقیر ها را فقیر تر و ثروتمندان را ثروتمند تر می کند ، بدلیل اینکه کالا و خدمات در دست اقلیت ثروتمندان است ، آنها با امکاناتی که دارند ارزان وارد میکنند و به فیمتی که تورم ایجاد کرده می فروشند و دخلشان زیاد می شود ولی اکثریت مردم درآمدشان را از دست میدهند ، این است که جامعه ما تفسیم شد به یک اقلیت پر ثروت و یک اکثریت بسیار فقیر.

حالا برعهده شماست که میگفتید اصلاح طلب می آید بهتر میشود ، بنشینید و ببینید که این بودجه ویرانی بر ویرانی و فقر بر فقر می افزاید .

سال گذشته گفتم که سی میلیارد دلار را از ایران بردند ، این همان اقلیت مافیاهای نظامی مالی و مافیاهای دیگر است که این ثروت عظیم را تبدیل می کند به ارز خارجی و می برد و برای شما می ماند فقر ، خوب شما منتظر چه هستید ؟ هرسال هم که می بینید بدتر میشود ، با با از این مدار بد و بدتر بیا بیرون ، می بینی که در این مدار از بد به بدتر و از بدتر به بدترین  و غیر از این هم راهی نیست.

از روابط قوا بیا بیرون ، حق را تنظیم کننده رابطه ها بکن ، مدار زندگی خودت را باز کن و زندگی از سر بگیر ، نسل جوان برخیز ... مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر، جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷

فایل صوتی

 

جهت شنیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید .

لینک یوتوب

 

جهت دیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید .

 

 

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter