صوتی

روابط ایران و آمریکا با آغاز ریاست جمهوری ترامپ : مصاحبه رادیو عصر جدید

بنی صدر: می گویند که این آمریکا در منطقه ضعیف شده و آقای ترامپ هم انزوا طلب است و ایران بلحاظ پایگاههایی که در منطقه دارد میتواند این خلاء را پر کند.

خوب مگر ایران در منطقه تنها است که خلاء را پر کند، توی منطقه ترکیه هم هست، دولت سعودی هم هست، اسرائیل هم هست ، اتحاد سعودیها با اسرائیل هم هست ، حالا با این سفیری که آقای ترامپ معین کرده برای اسرائیل ، خوب این معنایش روشن است ، اگر این آقای ترامپ با این خطی که داره ادامه بده، یعنی ایشان برخلاف آقای اوباما سیاست حمایت از اتحاد سعودیها و اسرائیل را میخواهد در پیش بگیرد ، هرگاه این خط و ربط را برود  خوب خلاء را چرا این رژیم ناتوان ایران پر بکنه  چرا آنها پر نکنند، دیروز خواندم که عربستان سعودی بوجه ای تنظیم کرده با ۵۸ میلیارد دلار کسر بودجه  حالا شما تصور بکنید که یک کشوری مثل کشور عربستان با جمعیتی که دارد  بودجه ای تنظیم بکنه با این کسری ، پس آنها هم یک بودجه ای تنظیم کردند برای این جنگهای ششگانه ای که در منطقه جریان دارد که یکی از آتش بیارها همین سعودیها هستند.

خوب پس معنای این نظریه که این آقایان ساختند یعنی اینکه جنگ در منطقه ادامه دارد.

یک آدمی که عقل عادی دارد ، اگر حساب کتاب بکنه وبر میزان روابط قوا دقیق بسنجه می فهمه به اینکه این گونه نظر سازیها و این سیاستی که آقای خامنه ای در پیش گرفته .سیاستهای ایران ویرانگر است ، ویران کننده ایران است.

حالا برویم بسراغ اینکه آمریکای ترامپ انزوا طلب است یا نه . آقای ترامپ هم گفته که زرادخانه اتمی آمریکا را تقویت کنید  پس یک کسی که بنایش بر کاستن از بودجه نظامی آمریکا باشد هم نیست و...جمعه ۳ دیماه ۱۳۹۵

فایل صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter