صوتی

مصاحبه رادیو عصر جدید : توافق سنای آمریکا در باره توافق هسته ای

تاریخ انتشار 20 شهریور 94 - مطالبی در سنای آمریکا لو رفت و معلوم شد به اینکه ترتیبی دادند که ایران غنی سازی اورانیوم را در عمل متوقف کند و هرگز در عمرش نتواند بمب اتمی نسازد به اصطلاح این هم بخشهایی از آن توافق است که در آن متن منتشر شده نیست، ولی وجود دارد.

در ایران هم به اصطلاح یک کمسیون رسیدگی برای این برجام تشکیل دادند ، شما مقایسه کنید گفتگوهای آن کمسیون را با آنچه در سنای آمریکا گذشت  آنوقت می فهمید که وجود و عدم وجود مجلس معنایش چیست ، تا زمانیکه آقای خامنه ای نگفته بود که مجلس هم باید دخالت داده شود . آقای روحانی میگفت که ما چیزی را امضاء نکردیم که ببریم مجلس  حالا هم که دخالت دادند ، من  گفتگوهایشان را گوش دادم ، میگفتند حضرت آقا . چنین اعتماد فرمودند به وزیر خارجه و حضرت آقا چنان فرمودند ، مخصوصا آن آقای بروجردی که یکی در میان پای حضرت آقا را به میان می آورد یعنی آقای خامنه ای را، یعنی آنچه عنوان میشد در این کمیسیون رسیدگی بر برجام آن تعهد هایی که در واقع ایران را تحت قیمومت بیگانه درمی آورده نبوده  یعنی مردم ایران نمیتوانند بفهمند که این توافق چه بر سر کشورشان می آورد ، خود آن متن منتشر شده را نمیتوانند بفهمند چه برسد به آن محرمانه های این توافق.

آنها هم که عریضه نگار شدند به کنگره آمریکا ببینند که شان ایرانی نبود که از کنگره آمریکا بخواهند که به توافق وین رای بده که ایران را تحت قیمومیت بیگانه قرار می داد ، اینها در تاریخ میماند ، یک ملتی بیش از همه به غرور ملی احتیاج دارد وقتی این را نداشت هر چیز را میشود بهش تحمیل کرد ... جمعه 20 شهریور94

 

برای شنیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter