صوتی

خامنه ای: آمریکا قصد تغییر نظام را دارد

ahb11

برای شنیدن مصاحبه اینجا را کلیک کنید

به مناسبت نزدیک شدن ٢٢ بهمن ماه، سی و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی و به قدرت رسیدن روحانیت به رهبری آیت الله خمینی- رهبر جمهوری اسلامی ایران، امروز آیت الله خامنه ای طی سخنانی خطاب به گروهی از فرماندهان، مسئولان و پرنسل نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی به تبیین نظرات خود باره انقلاب و پیامدهای آن پرداخت.

آیت الله خامنه ای در بخشی از سخنان خود با تجلیل از رویدادهای منتهی به انفلاب، با اشاره به «بیعت همافران در نوزدهم بهمن ماه » گفت: «تأثیر حادثه پربرکت 19 بهمن 57، ایجاد احساس استقلال در ارتش بود».

رهبر جمهوری اسلامی ایران، به آنچه که سیاست های استعماری نامید گفت: «شعار استقلال در کنار شعار آزادی، از مهمترین شعارهای انقلاب بود؛ در استعمار جدید، قدرت‌های مداخله‌گر به دنبال قرار دادن عوامل مستبد خود در رأس کشورها هستند».

آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سرنوشت یک انقلاب در مقابل حاکم مستبد، بدون مبارزه با قدرت سلطه گر خارجی حامی آن، با شکست مسئولان انقلاب و نابودی انقلاب همراه است یا خیانت آنها. سازش با مستکبر به جائی نمی رسد».

رهبرجمهوری اسلامی افزوده است: «مسئولان آمریکائی به مسئولان ما می گویند قصد تغییر نظام را ندارند؛ دروغ می‌گویند؛ اگربتوانند لحظه ای تردید نمی کنند. اما نمی توانند؛ چون نظام اسلامی متکی به ایمان محبت و اراده احاد مردم است».
آیت الله خامنه ای در این رابطه می افزاید: «برخی اظهارات دشمن، برای مردم مایه عبرت است. ملت ایران اظهارنظرهای بی ادبانه مسئولین آمریکائی، دو رویی و نیات پلید آنان را ببیند ودشمن را بشناسد؛ برخی می خواهند مردم را از دشمنی با دشمن منصرف کنند».

رهبر جمهوری اسلامی، در مورد افرادی که می خواهند مردم از دشمنی با دشمن مصرف شوند سخنی نگفت.
وی از مردم خواست که به مسئولان دولت اعتماد کنند. وی گفت: انتقادها منصفانه باشد، دولت چند ماهی بیشتر نیست که سرکار آمده و باید فرصت داد که کارها را باقدرت پیش ببرد».
وی ازهمه خواست که به هم احترام بگذارند وملاحظه بکنند. به گفته وی «دشمنان در داخل کشور نیز عواملی دارند؛ نگذارید عوامل دشمن از نقاط ضعف استفاده و خللی ایجاد کنند».


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter